BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 11, 2009

malam tujuh lekor

yay!!malam 7 lekor...
tp aku kt btu bah..
imiss mum.dad.sibling suma...
tp daknya seh dmam..aku xmok amik risk!hahahahaha
gila kejam!

hahahahaha....
now aku d bintulu...
gla best!!!xtauk phl..
bknnya bsr ney pon btu tok...
kecik jak...tppppppp...........FEEL MOK ADA!!RAYA DH DEKAT!!


taun tok...
bju raya kaler merah+maroon..hahaha..
maroon la..sng..hehe...
raya 1st n 2nd d sibu...tanah tumpah darah bapakku tersyg!!
btu???dh 3 taun raya sibu jak...BORING!!!WALOPON DUIT RAYA MASHUKKK...
(dasar mata duitan)
btu juak best...kazen rami...imagine my mom ada 12 siblings..gla lah byk kazen..hahahah..
anyway...
sdih mode...nenek dh xda...tggl nenek laki jak d sibu...
:(

Wednesday, August 26, 2009

dun call me again..kejam ke?

hallu...
-----------------------------------
nothing else lah..kes cm bunguks..
rimas.lemas.oksigen needed.
xleh blah ah..
budak2 zaman skrg..cm ape ntah..
ya la tek..abis madu sepah d buang..ceh ceh..
boring aku...laki mena2 jak nk kol nk msg..p sik d lalek...
pa reti..sak ku rimas ngn takorg eh...coba rilek jak...
cuba diat org ya...trutama org2 tertentu...ya bru rock n roll!!style lah!!syg demo!hahahaha
----------------------------------------
pelik2...mena juak...boring ada laki cmya..manjak2..eiii..
nang out of list kau ya!!
ima = simple.rock.steady.
dont u guys get it???
sik perlu lah over cmya....yahh...angol saya...
nasib saya single..dgr nya SINGLE....
YA LA ORG LAKI...
to beloved ex's..
pls la dearie...
jgn kaco idup aku...aku xnk ko dh..blah jauh2 ok...blah blah...
anjing.!!
sekian trimas..
--------------------------------------------------------------------------
sempena bln ramadhan nih...aku nk ucpkn happy fasting...
have a precious ramadhan and cant wait for the syawal!!
balik kpg!!!jmpa cousin2.ankbuah2.auntie.uncle.and BFF...
---------------------------------
xoxo
:kechik ima sulaiman:



Thursday, August 20, 2009

santet.pukau.sihir.black magic. relevant ka nowadays??

santet=pukau=black magic=sihir
---------------------------------------------
msh ka bnda2 kedak tok d guna??

alasan??
pmpuan santet laki??sbb mok tundokkn org laki..
kimak la...xda laki lain nk d santet??
warga2 yg selalu menjadi mgsa "santet" an
gerek org.tunang org.laki org.org kaya.org ensem.org cantik.org cute.

apa tujuan sbnr??
nk kaya cpt??layan keSANGAPAN??revenge dgn ex gf si laki yg d santet??
xpuas ati tgk si laki dpt gf yg lawa.cute.kacak.sopan.santun dr diri sendiri??
si lelaki mmpunyai rupa paras yg x ensem ttp pmpuan itu amat menggilai nya!hahahaha
bukan apa nak bising2 hal mcm tok..tp yet...
aku msh puzzle...
perlu kah main santet2..anta bomoh2..
ingt tok cta puteri aurora beradu??
uhuhuhuhuhu...
wtf...ya baruk pathetic kan....
ada ka laki santet pmpuan??ada??
tujuan??
laki sik ensem tp mok mpuan hot model cm kim kardashian??
what other??
-----------------------------------------------------------------------------------------
allah swt melaknat org yg melakukan syirik.menyekutu'n allah swt.sihir.black magic. etc..
tp y...msh segelintir hamba allah swt yg gila kuasa!yg gila seks(kali la)..who knew...buat mcm tok?
------------------------------------------------------------------------------------------
what happen jika "permainan santet" smpai ke gerbang perkahwinan..
wah...kesian that guys/girls....
di bodo ur spouse...huhu..
anyway...
y this thing can happen d zaman yg amat gemilang terbilang tok...
agik juak xpuas ati tek..hahaha..
(pengalaman sendiri??oh tidak mungkin)
tiba2 sahaja ingin mengupas crita ini..hahahaa..
kepada pengamal ilmu santet menyantet ini...harap2 la bertobat..
allah swt akn balas kt dunia nie kalo dia nak..ingt2 laa
(bkn la aku bgus sgt..tp at least aku tau la kn psl nie..tau la bnde ni dosa bsr)

----------------------------------------
salam ramadhan

kechik


Sunday, August 16, 2009

Kasabian d hatiku...langsung x luntur...

haaaa...
walopon x g MTV tu...
tp aku asa aku dh gila blik kt band nih..
dlu wktu zaman2 skolah gle minat...dh tu kurang sket aku ngn band2 uk nih..
tp skrg..gle lah!!!
tu jer mmpu aku ckp..4 sure aku x sbr nk tgk world stage kt mtv this 28...
korg nk ckp ape sukati ar..yg pnting....
lubang idong sume artis nmpak..
tp g show nie lg best n bru feel lbeh kot..
wah...
dh rmbut dh pndek sume..
gle ensem...
thniah la mtv!!
gle lah!!!wat lagi...n next time aku g...kompom!!!!!




haaa....
lupe2...disaat meratapi xdpt g tgk world stage..bapak aku tgh best n happy nye main kt KL.
shah alam 4 sure..meeting konon...esok nk g bru bgtau family....
ahahaa..ptt la xkasi aku pocket money!hahahahaa..btw..ily dad!!!

ape ntah nk jd ngn aku...
xde keje dok umah..hp buang lam parit je r..xde sape nk text kol aku..
bosan!duit xrak..keja mls..study!!ahh..lame lagi...

ape2 pon...slamat mnymbut bulan ramadhan kpd suma kaum kerabat shabat handai...
yg pnting...mood aku dh nk raya!!
kueh lapis wajib!!!!aku kontrak lg!!syg mama!!

xoxo
kechik

Tuesday, August 11, 2009

ayam penyet and the secret...(copy n paste)

Mungkin ada di antara anda yang melihat ini sebagai usaha untuk menjatuhkan premis makanan tersebut. Saya hanya berkongsi informasi kepada anda. Tidak hairanlah jika kita tidak melihat ustaz-ustaz makan di kawasan itu walaupun dekat dengan premis keagamaan.

Di sebuah tempat di kuching, wujud sebuah premis makanan yang digilai pelbagai jenis manusia, tidak kiralah mereka itu pelajar, atau orang yang bekerja. Namun ayam penyet merupakan sesuatu yang sangat tidak dapat di elakkan dan hanya satu tempat di dalam kepala mereka jik a disebutkan "ayam penyet" maka tempat itulah yang mereka fikirkan.

Walau sekotor mana pun tandas nya, walau seberapa teruk layanan mereka, walau sangat kecil ayam mereka, tempat itu juga akan menjadi destinasi.

Namun blog ini ditulis bukanlah untuk menceritakan hal-hal yang nampak, tetapi ada satu cerita yang mesti diberitahu. Saya mempunyai seorang sahabat yang datang dari jauh. Dia membawa ayahandanya dan seorang ustaz ke tempat itu. Tetapi ustaz itu enggan mendekati kawasan itu. Lalu balik ke hotel. Lalu ayahanda sahabat saya dan sahabat saya pergi sahaja tanpa berfikir panjang kerana lapar. Seperti biasa, sebelum makan, ayahanda sahabat membaca doa-doa yang patut untuk mengetahui apa yang terdapat dalam ayam penyet tersebut. Ternyata, ayahanda sahabat itu enggan makan dan cakap tak sedap hati.

Pulang dari tempat tersebut, ustaz itu menceritakan bahawa beliau ternampak makhluk hitam yang berkeliaran di tempat tersebut menjilat-jilat ayam yang dihidangkan kepada pelanggan. Tidak hairanlah ayam penyet yang diminati selama ini sangat sedap! Mungkin ini rahsianya! Saya tak hairan jika premis yang maju itu menggunakan ilmu-ilmu pelaris untuk melariskan jualan.

Dengan kawasan yang strategik, berdekatan rumah keagamaan, dan pusat bandar, menjadikan tempat itu destinasi yang menarik untuk dikunjungi orang kuching dan pelancong yang datang dari semenanjung.

Dipetik dari satu blog persendirian..

Thursday, August 6, 2009

beads utk kamu...

BEADS UTK KAMU....

Mau tau lebih???visit...

http://beadsuntukkamu.blogspot.com/





sgt cute..kalo nk design sendiri pon bleh...
murah saje nih...
tlg member nih...sila2 la hebah heboh kamboh2 kan..hehe...


xoxo:kechik


Wednesday, August 5, 2009

bengang bengong benkeng





pissed off sedikit...
akibat tidak dpt pegi..

aku nk g laaa...

sik nyaman ati...
line up band..perghhh...
favourite aku!!
kawan2 d KL mula show op...atiku dimain nyaa...

  • kasabian
  • all american rejects
  • boys like girls
  • hoobastank
  • raygun
  • pixie lott
  • estranged(sibuk lebey..tp applause je r)
xpe laa...next time g lak!!
dh bengang tiket "belon" thp dewa mahal!!
mati laa...500 mhl weii..mkn pasir aku kt kl nnt..huhu
nice job MTV!!sbb organized bnde mcm ni.. I LOIKEEE!!!


xoxo
_kechik_

masuk keluar masuk






assalamualaikum... 1st..aku xtau nk ckp pe daa... agk2 lame aku mghidupkn blog..tp xpnh nk post pape.. its ok..nice try honey... aku just nk ckp kt diri aku:

  1. kurangkn berat
  2. kurangkn main
  3. kurangkn makan
  4. kurangkn berangan2
  5. kurangkn tdo lewat
  6. kurangkn topup
  7. cepat2 cri keja(dgr jer ckp ayah)
  8. cepat2 smbung stdy
  9. cepat2 tinggi??hahahahaha
  10. cepat2 cri bf..hahahaaaaaaa:P

lagi satu..aku rindu ngn kaban2 gila aku nih...
  1. linus
  2. lan
  3. apiey
  4. yon